SOMMAR!!!

Hej!
Det har hunnit bli sommar sen jag skrev sist..
Har tagit examen från min utbildning i fredags & det känns skönt, men ändå lite skumt.. :)
Idag & igår har jag pressat som en tok, jag håller på att koka sönder vill jag lova.. men jag har inte hunnit bli så jäättebrun än :P Ska pressa som bara fan nu medans jag kan, börjar juh jobba på ca en & en halv vecka.. :)
Sedan är det 8 veckors arbete som gäller, sedan hinner jag förmodligen inte ens vara ledig en hel vecka innan det är dags igen, så ingen semester för mig inte.. men men.. thats life, jag lär säkert hinna med en & annan strand-tur trots jobb, så jag ska säkert vara nöjd.. hoppas på att få vara ledig under pdol också så man kan få göra nåt kul iaf :P
Idag fyller min mamma år & även ante, rogers kompis, så vi ska fara & käka på golden dragon kl. 18 & sedan ska vi fara & bowla, så det kommer säkert att bli en rolig kväll.. Vi är nog omkring 10 pers så det kommer bli skoj!! Ante vet såklart ingenting, så det kommer att bli en överraskning.. För då kommer vi sitta där då han & mona kommer ;P 
imorgon blir det förmodligen fest, då blir det kanske att grilla & spela lite kubb & liknande, det kan juh bli skoj, & så är det juh även studenten imorgon, så lär vara en hel del folk ute på vift denna dag,. :)
Nää nu ska jag ta & hoppa i duschen, & duscha bort all svett från denna varma dag & smörja på lite after sun ;P
Sen ska jag & min bror åka & köpa nåt till mamma.. Sen blir det hem & ordna sig inför kvällen!
Hoppas alla har en bra dag!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0