Tidsfördriv!

Jag brukar göra listor ibland bara för att fördriva lite tid :P
Här kommer en:

Jag har insett att min senaste kyss: Var bäst, som alltid <3
Jag lyssnar på: Petter - Logiskt, just nu!
Jag pratar: Högt & för mkt :P
Jag tycker om: Att kramas & vara med dom jag tycker om.
Min bästa vän är: Kim
Min första riktiga kyss: Kommer jag inte ihåg.
Jag avskyr när folk frågar: När de egentligen inte bryr sig!
Kärleken är: Cant live with, cant live without :P
Jag gillar att: festa, äta mat &  se på film.
Jag kommer aldrig att: bli vuxen på riktigt! 
Jag är hemligt förälskad i: Nate i Gossip girl ;) mums
Sist jag grät var: Igår, för jag var så nervös :P
Min mobiltelefon är: Rosa ;)
När jag vaknar på morgonen: Är jag trött!
Innan jag går och lägger mig: pussar jag Roger gonatt! 
Bebisar är: väldigt söta!
Idag har jag: solat i 2 & 1/2 timme ;>
I kväll ska jag: Umgås, äta & bowla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0