Blao..

Regler:
du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. är du singel? Nej ;>
2. är du lycklig? För det mesta är jag det!
3. är du uttråkad? Haha just nu ganska så, men snart kommer sarisen så då blir det kul igen!
4. är du ledsen? inte nu
5. är du italienare? haha nej.
6. är du cooling? men asså..
7. är du från irland? haha men nää!
8. är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, det är dom inte!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo det gör jag!
2. har du någon gång blivit sårad? För många gånger.
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? men vem har inte det?
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Nää, jag är nog inte sån
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? Japp!
6. har du haft en hemlig beundrare? Inte vad jag vet ;P
7. är du kär? Massa kär!
8. vill du gifta dig när du blir stor? Kanske, om det känns rätt.

10 TVÅ ALTERNATIV
2. hår eller ögon? båda
3. katter eller hundar? mest hundar!
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Hellre några få nära
5. tv eller internet? Internet
6. coca-cola eller pepsi? cola
7. utekväll eller romantisk hemmakväll? beror på! Båda är juh bra!
8. pengar eller lycka? Hellre lycklig, men pengar gör en väl lyckligare?
9. dag eller natt? både och
10. msn eller mobil? mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Njae.. tror inte det!
2. brutit ett ben? Nej
3. gjort nåt du ångrar? säkert massa saker
4. hoppat bungee jump? nej
5. ljugit för någon du tycker om? Jo!
6. ätit en hel tårta? nej
7. gjort bort dig offentligt? säkert!
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? nej
9. gråtit när ett husdjur dog? Jag har gråtit för varenda ett!
10. velat försvinna? har väl alla?

8 SENASTE
1. telefonsamtalet du gjorde? Mallen
2. telefonsamtalet du fick? Martina
3. personen du var med? Klassen, på skolan.
4. roligaste grejen som hänt idag? Pumba
5. personen du smsade? Sara
6. du kommenterade? Minns jag inte
7. du tillbringade natten med? Roger
8. du kramade? Roger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0