Bruten nagel..

Aj aj, bröt min nagel imorse.. skulle gå ner i trappan hos R & så hade jag bara strumpbyxor på mig & dom e så glidiga så jag gled med foten & höll på att flyga åt helvete & så tog jag i med handen i räcket & krossade min lilla nagel.. >_< det dunkar! åååh.. jävla skitdag..
& M & E har gjort slut.. det känns typ helt wierd.. typ det känns bara att nåt inte är som det brukar, kan tänka mig hur det känns för dom ändå liksom! eller på ett sätt vet jag juh det.. Been there! Det är jävligt wierd & dumpa nån efter ett långt förhållande, kanske inte för att man inte är ihop längre, men mer för att allt förändras så mycket.. Det skummaste är att man är ensam när man är van att vara med någon typ hela tiden & har varit det i flera år.. Men allt löser sig alltid & allt blir bättre.. jag vet att jag inte ska tala, eftersom jag typ inte alls tror på det då jag är ledsen, but hey, jag sitter juh här, hade jag inte ändå haft hopp hade jag juh kanske inte gjort det? :P

Idag ska jag till skolan & så ska jag fixa klart ett arbete vi har till imorrn.. grymt jobbigt med all den här skiten.. Nu vart jag hungrig också!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0