Friday!

Igår på stan så hittade jag två par jeans, det va fan bra för att va jag.. :)
men provade säkert 10 par.. jag kände mig som en knubbis i allt.. skitjobbigt att testa byxor.. >_<
Köpte även ett blått tublinne & en mörkblå tubklänning & ett svart bälte! & sen på kvällen så for jag, elin, hanna & sandra till lule som hade kvällsöppet & då köpte jag lite blå smycken som passar kläderna jag köpt :)
Efter lule for jag & hämtade roger hos tommy & vi softade en stund innan vi gick å sov. :)
Idag sov jag till typ halv tio, då martina ringde och väckte mig, vi har inte pratat på länge så vi surrade på i typ en timme, efter det for jag till stan & mötte upp mallen & vi gick på systemet & så köpte jag en present till roger för han fyller snart år! :)
Nu blir det inge mer shopping för den här månaden.. har shoppat mer än vad det var tänkt.. så nu får det vara bra :P

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske tar en cider eller två, om det blir utgång får tagget avgöra! Nu ska jag iaf städa & lite sånt :)

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0