Idag är jag irriterad.

Jag vaknade imorse & hade extremt ont i hjärtat. hade dessutom försovit mig typ 2 timmar (?)
Jag fick hasa mig iväg till skolan, men jag va orolig för jag hade så ont, trodde jag skulle få en hjärtinfarkt eller nåt.
Men sen så ringde vårdcentralen vid elva, & dom sa att dom trodde jag sträckt musklerna lring hjärtat, & att det var högst o-troligt att det skulle vara förkänningar för en hjärtinfarkt med tanke på min ålder.. haha.. men palla att jag känner mig som 70 typ :P kändes som att jag hade ett anabolahjärta som krampade & var för stort.. är lite bättre nu, men dom tycker tydligen att jag skulle knarka lite iprén, för att det är inflammationshämmande !

& sen så har vi ett riktigt jävla jobbigt mongo i båran klass, som olyckligtvis hamnat i samma grupps om oss, när vi ska skriva om lagar på samhällsen, & hon e aldrig där, & så hade vi sagt åt henne att hennes del skulle ha vart klar i tisdags, nää 1 minut innan lektionen va hon klar då fick vi sortera upp ett arbete på 10 sidor i 20 ex. & häfta ihop, & inte fan hjälper hon till.. jävla freak.. åsså är hon så förbannad ful, så man vill bara smälla hon på käften, sen smaskar hon som ett jävla cp på lektionerna, & så idag så martina åt henne,. martina bad henne sluta, hon bara: va? nää!! martina bara: öööh, varför? hon: jag vill it!  hahahaha.. asså va faan!?
Men hon slutade då.. men då kom nästa problem, en gravid stor röd boll som snorar & nyser & är en riktig jävla bakteriehärd som vägrar vara hemma från skolan, som smittat ner halva klassen på 2 dagar, sitter & snorar & nyser hela jävla tiden, asså det är ÄCKLIGT! jag kan inte sluta tänka på alla bakterier som flyger runt i klassrummet.. jag känner mig dessutom halvsjuk.. jävla smitta!! Man kanske kan tänka på nån annan än sig själv nån gång, bara för att hon inte vill missa skolan, betyder väl inte att alla andra vill bli sjuka också, & sen måsta missa saker pga. henne.. USCH!! Äckliga människor!!

Nu ska jag duscha!
Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, jag pallar inte människor som ständigt ska åka snålskjuts på andra.

2008-03-06 @ 16:05:46
URL: http://www.majaroslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0