Måndag morgon!

1.Vad blir ditt namn baklänges?
Ym

2.Hur lång tid är det längsta du har legat på sjukhuset?
när jag föddes :P

3.Platt eller lockigt hår?
Variera, man blir juh less vilket som!

4.Är du kär i någon?
japp

5.Vad gör du när det regnar?
Sitter inne & spelar spel, & myser!

6.Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja det tror jag!

7.Vad har du för startsida på internet?
Msn..

8.Vem ringde du senast?
Sara :)

9.Har du haft vattkoppor?
japp

10.Vilken mobilsignal?
ett klipp ur filmen kopps!

11.Vad längtar du mest till just nu?
Sommar & pigghet, mindre stress!

12.Kan du gå ner i spagat?
haha.. aldrig!

13.Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att de jag älskar ska dö!

14.Vad har du för färg på ditt påslakan?
Blått

15.Sommar eller snö?
Både och!

16.Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt

17.Godaste drickan till frukost?
O´boy eller mjölk!

18.Vem pussade du senast?
Roger

19. Duscha eller bada?
Duscha

20. Kan du ditt mobilnr utantill?
jo.

21.Hur tar du dig till skolan?
Kör bil!

22.Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Sarah & mallen :D haha..

23.Vad ska du göra nu?
Nu ska jag besikta bilen!

>>

Shit.. vad jag är uttråkad.. ska åka nu :) hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0