Påskafton!

Glad påsk alla :)

Idag har vart en härlig dag,. först vaknade vi halv sju av att vi somnat i soffan, så vi gick till sängen & sov till typ halv tio! Sedan åt vi frulle, bacon & ägg.. haha :) & så såg vi ett avsnitt av LA-ink, sen så for jag hem & tog på mig varma kläder & gjorde varm choklad & mackor sen for jag tillbaka till roger där jag, han, maria & macke tog skotrarna & åkte iväg mot fårön till antes stuga, där vi som suttit hela dagen, druckit varm choklad & fikat, kört lite och så.. Det är en så skön känsla i kroppen att komma in i värmen då man vart ute en hel dag & man luktar så gott, typ skoter & eld :P haha.. Nu är jag hemma en sväng för att duscha & coola ner, sen ska vi dricka lite hos roger ikväll, & spela spel, det kommer nog bli mysigt!
& så ska vi laga fläskfilé :)

Nää nu ska jag ta & duscha så man blir klar nån gång.. :)

Hoppas alla får en skön påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0