Påsklov

Nu är det påsklov.. har vart dålig på att uppdatera, har som glömt bort att jag hade en blogg :P haha..
Men nu ska jag börja uppdatera igen :) Igår så klev jag upp kvart över sex.. fastän jag va ledig, men jag kunde inte somna om efter R farit, så jag satte mig & ritade.. Vi ska nog köpa en tatueringsmaskin, så jag kan börja träna & sen förhoppningsvis börja tatuera :) jävligt kul..
Iaf så for jag hem & var hurtig efter det & cyklade en mil, efter det duschen, sen hämtade jag R från jbbet som slutade tidigt, så då for vi till camgo och hämtade en borr som man borrar upp golv med.. han ska börja renovera sin källare så han får en dusch nån gång ;P haha..
Sen for vi på bolaget & handlade, det blev tungt, men lika bra å ladda upp då dom ska ha stängt nu i helgen och så.
Sedan vid tre skjutsade jag honom & hans skotergrejer till hans jobbarkompis, där han hade tänkt byta motor i skotern & lite grejer, men det gick tydligen dåligt för han kom hem tre på natten & då hade det gått så dåligt att det va sämre än att va på ruta ett :P haha.. under tiden han skrivade så hängde jag med brudarna, vi tog det chill & drack lite cider & snackade skit, sen så drog vi på kalles en stund, men jag for hem vid halv ett,.. var ändå gode mkt folk ute, men jag va skittrött, inte så konstigt då man vart uppe sen kvart över sex för fan :P

Jaja, R & M for just & skulle fortsätta skruva, så han lär man juh inte se till på ett tag, så jag tänkte att jag kanske skulle ta & följa med morsan & dom till stugan & sola lite & köra lite skoter, kanske ringer & hör om nån har lust & följa.. Jag känner mig på bra humör & jag känner mig sugen på att hitta på nåt :) det har vart så fint väder i flera dagar, ska bli skönt att få vara ute en dag, va ett tag sen.. egentligen skulle R´s skoter vart klar idag då skulle vi ha vart ute & kört & skulle pimpla & grilla korv, men det är juh svårt med en isärskruvafd skoter, så då blir det att köra våran gamla skrutt istället, som förmodligen inte går så bra :P haha.. men men.. nu ska jag klä mig för snart kommer mamma & hämtar mig & då ska jag hämta min bil hos elin :) Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0