Slapp dag!

Besiktade bilen imorse, gick igenom utan några fel.. Min lilla rallybil <3
Sen for jag till mallen & vi var hemma av personliga skäl :P
har käkat som grisar & sett sex and the city & haft pepp-talk!

Jag är back 2 regular igen, känner mig tom som förr.. fattar inte riktigt vad som utlöste det den här gången!?
jag tror att min hjärna är knasig.. när jag blir överbelastad så verkar det som att det blir kortslutning & det konstiga är att då är de enda känslorna jag kan känna typ ilska & irritation! haha.. jaja.. det går väl över snart! Kanske bara har en dålig dag eller 2 :)
jag är bara lite trött tror jag!

Nu ska jag städa.. igen.. känns som ett evigt städande.. aldrig tar skiten bara sluuut!! BLÄÄ!! jag tror dte här är en dålig dag!
Jag ska sova lite också så kanske det känns bättre sen!

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0