Tisdag.

Sket i teckenspråket imorse, for till M & hjälpte till att packa lite, asså den kvinnan har inte lite kläder kan jag säga.. haha.. asså.. jag tror vi packade 10 sopsäckar, & ändå fanns det kvar massor :P haha.. snacka om att samla på sig!! haha..

Till min vän:
Varje saga har ett slut! Men i verkliga livet innebär varje slut en ny början!
Varje tår man gråter, gråter man för något som tidigare har gjort en lycklig! Men det betyder inte att man inte kan bli lycklig igen. Allt kommer att förändras & allt kommer att kännas jättekonstigt ett tag, men livet kommer att gå vidare.
Alla historier slutar inte lyckligt, en del historier slutar inte alls, men hur det än är så kommer allting alltid att fortsätta rulla, tiden kommer fortfarande att ticka, och ibland kan man känna för att stoppa allt, för att det är så jobbigt, men tiden läker kanske inte alla sår, men du kommer att läka, det gör vi alla, för med tiden tynar allting bort mer och mer, minnen består, men placeras längre och längre bort.. & nya saker kommer att komma & gå, så är det med allt.. Du kommer att få känna som du har gjort igen, fast med en annan! Du kommer kanske att gå igenom fler uppbrott, vem vet, men tänk allting som en erfarenhet! För allting lär man sig något av, både gott och ont! Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Kloka ord Mysan!

2008-03-12 @ 16:59:12
URL: http://www.majaroslund.blogg.se
Postat av: Mia

Men se vem man fann :*

2008-03-16 @ 22:07:59
URL: http://miaekstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0