Tisdag!

Haft en härlig dag med brudarna i luleå på lite shopping, mat & gode mkt girltalk.. :)
Fint väder har det varit, & solen lyser än, hade solen i ögonen hela vägen hem..

klev upp kvart över sju för att lämna tillbaka en borr som roger hade lånat, sen så har jag städat & handlat innan vi for vid halv elva från stan!

Jag köpte:
En röd jättesöt stickad tunika / klänning med trekvarts ärm & fickor på Gina
En skön tjocktröja på BikBok
Hudcreme Puma Aqua
Strumpbyxor, hudfärgade och svarta
brunkräm
lypsyl

Blev inte så mkt.. Köpte först en till tjocktröja eftersom jag inte kunde bestämma mig men då fick jag ångest & lämna tillbaka den :P haha..

Nu blir det att städa å kanske ta sig ett långt skönt bad :) Sen får vi väl se vad kvällen har att erbjuda.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0