Fredag!!

Hej, jag vet att jag e lite kass på uppdateringar, men jag ids typ aldrig skriva även fast jag har tid :P
Men nu händer det grejer vill jag lova!
Min utbildning är över om en vecka och vi har haft sjukt mycket att göra nu under slutspurten,. haha..
Projektarbete om förvärvade hjärnskador, vi har gjort en film, som för övrigt blev kung! ;P men dessvärre tjorvar datan så vi har fått lägga ner mer tid än beräknat bara därför.. annars har lärarna haglat läxor & arbeten & skit på oss, så stressen har definitivt varit påtaglig och det har märkts mycket i humöret, har kännt mig som en vek gammal kärring med pms dygnet runt i princip. Har kännt mig deppad & livet har bara sugit allmänt, och jag tycker synd om dom stackare som fått stå ut med mina moodswings :P men nu känns det som man börjar få någorlunda ordning på skiten..
Börjar jobba ca 2 veckor efter skolan, så det är skönt, men det bästa är att jag fick ett samtal igår från PC & jag har mest troligt fått ett 72% jobb till hösten på två olika ställen, en kombination för att få ihop någorlunda med tid, sen skulle jag även få jobba extra då det går för att få upp timmarna lite extra,. & JAG BLEV SÅ GLAD!! Det kändes som en sten lyftes från mina axlar.. Klumpen i magen finns fortfarandra kvar, men äntligen ett moment struket från what 2 do - listan :D
Jag känner att jag har mognat så jävla mkt det senaste halvåret så det är fan inte klokt,. Jag har skitit i det mesta kännt att jag inte bryr mig om framtiden ett dugg, men nu är det nästan det enda jag bryr mig om..
Jag har mina perioder då mycket gammalt skit ploppar upp, & nu är definitivt proi ett att jobba med mig själv, bygga upp mitt kassa självförtroende & sluta tänka så förbannat mkt.. för jag ÄR bra, iaf ibland, även om jag inte kanske tror det.. & visst fan får man ett ryck uppåt, då man via andra blir satt på ansvar & får höra att man är bra, blev skitglad över att jag mest troligt har jobb & att dom dessutom ringde MIG trots att jag inte ens sökt jobb hos dom.. KÄNNS SÅ BRA!! :)

Nää nu ska jag börja röra mig mot staden med mona, jag har INTE mkt pengar & ska klara mig på lite ända till juli, men thats life.. :P jag ska ändå unna mig något fint idag!
Ikväll blir det grillfest & kanske utgång, solen skiner & livet leker! ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0