1 år.

Idag är det ett år sen jag och roger träffades <3

Det har hänt mkt på ett år:
Vi träffades på pentryt (hahahaha)för exakt ett år sen idag, jag va knall & sur över nånting, kl va nästan 02.00 & snart dags för att gå hemåt, då jag kommer upp för trappen & ser roger, & det kanske låter klyschigt, men det kändes som om han va den enda i hela rummet, fast iofs va jag juh ganska så full, men nånting sa mig att han va speciell..
Vi stod och tittade på varann ett tag, sen gick jag till honom & vi sa inte nånting till varann utan vi kramades bara.. ja.. vi pratade ju såklart efter ett tag, hehe.. men iaf vi gick till big boy och käkade och sen så försvann alla utom vi & då satte vi oss på trappen utanför, & då kom den första snön! roger frågade typ "ska i gå hem till dig eller heeem till mig eller varåen heem till sitt?" haha.. jag sa "jag kan följa, men jag har inte tänkt göra nåt med dig".. jag va nämligen tämligen less på killar vid denna tidpunkt.. haha.. så vi for hem till han och vi bara myste hela natten och sen på morgonen for jag hem och sen sov jag där även natten efter, and so it begun! :D
haha.. det tog väl ca 2 veckor så var vi bästa sov-polare ;) haha.. vi var med varann i princip varenda dag!
Lite tjaffs och lite skit senare, ca 3-4 mån så blev vi iaf tillsammans på "riktigt"!

Jag är en lite mer av en"hetlevrad" människa än roger, eller ska vi säga har kortare stubin.. hehe.. eller det handlar inte om att jag bara blir arg, men jag e mkt mer emotional, asså mer switchy i humöret eller va man ska säga typ..
roger han e kolugn och jag tror att det är jävligt bra för att han blir aldrig arg på mig om jag e arg på han tex. han är så lugn så till sist ids jag inte tjura eftersom det är juh inge kul o bråka med nån som aldrig blir sur ;P haha...
Summan av kardemumman i detta fall blir juh att trots att vi är som natt och dag så kan vi komplettera varandra på ett sätt som jag aldrig gjort med nån förut :> & det gäller inte bara detta det gäller allt, jag är en tänkare, roger är hjärndöd (haha, det e sant) jag är en sjusovare, roger morgonmänniska, jag är lat han är hurtig, jag är känslig han är mindre känslig och allt detta är SÅ bra, för att 1. jag har blivit piggare & mår bättre pga. att jag går och sover när man ska och inte sover bort halva dagen. 2. Jag känner ett större ansvar över mitt liv och min framtid och sköter det jag ska med glädje (oftast) när jag i vanliga fall skulle ha klagat varje sekund ;P 3. Roger är en stressad person och jag tror att ahn lärt sig att ta det lite lugnare, att man måste inte vara i farten 24/7 jämt. 4. Roger har blivit bättre på att visa känslor och att säga vad han känner och han blir bara bättre & bättre! =)

Så alltså summan av kardemumman 2: vi är som bra =)

Så detta inlägg är tillägnat min älskling & sambo för att han är bäst!!! PUSS <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0