Jul jul jul!

Hej allihopa!

Segt med uppisar på senaste.. hehe.. :P

Sitter just nu hos mamma, har just plockat ögonbrynen & det gör då banne mig lika ont varendaste jävla gång..
Blää.. hatar att plocka ögonbrynen & speciellt då man redan plockat ett & ska börja på det andra.,. fuck fuck!
Jag har spenderat början av denna vecka med att jul pynta.. haha.. mobba mig inte! Men jag älskar julen!!!
Så nu är det julmysigt & fint! + att det kändes jobbigt att göra det i helgen så nu är det juh bortgjort iaf!

Imorgon kommer min mammas valp, han ska heta Torsten! Fult! Jag tyckte han skulle heta Harry! det är mkt sötare :P
Så här ser han ut ungefär:


Jag & Roger har hittat en uppfödare i närheten som väntas ha valpar i januari & om allt går som det ska så kommer även vi ha en liten en i mars.. hihi! Den kommer se ut ungefär såhär ;) :

Awww >_<

Idag har min lillebor ätit hos oss och så har vi beställt julklappar, så vi är som klara med våra klappar..
Bra att vara ute i tid ;P hehe.. Det blev iaf jättebra julklappar till allihopa!

Btw. måste önska mig nya vinterkläder i julklapp, nån som vet nån bra sida med snygga vinterkläder som inte är så jäävulskt dyra? Har fan letat överallt & så blir jag bara sne då jag hittar massa fint & så är det typ en jacka för 3500.. :(

Vi ska nämligen åka till hemavan på nyår & då måste man juh ha vinterkläder, & mina vinterkläder är inte så varma, så jag ska för en gångs skull skaffa hållbara & varma, fodrade vinterkläder som man inte plågas av i kylan :P
Kommer bli skitkul att göra nånting annat iaf ! Längtar!

Träningen går lite upp & ner i veckan har det vart lite, men jag kör så ofta jag kan & har tid!
Imorgon blir det träning direkt efter jobbet, men nästa vecka så blir det nya tag, då finns det mer tid & jag är ledig lite mer så då ska jag passa på att träna så fort jag får tid över!!

Näe.. nu ska jag fara hem & ha lite spa i min ensamhet ;)
Tänkte göra lite olika ansiktsmasker & ladda hem nånting bra ;>

Asså.. nån mer än jag som laddar hem gossip & desperate på pirate?
wtf!? varendaste måndag kommer det ett desperate & varendaste tisdag ett gossip, men i veckan har det inte kommit nånting.. :( Jag som sett framemot det i flera dar & så kommer det inga :( Det måste juh vara att det har varit säsongsavslutning på båda programmen i USA då.. :/// varför båda!? Så ledsamt :P

Jaja! Hej å hå!


Kommentarer
Postat av: Maja

Men guuud vilken söt knodd! Blir så roligt när ni också har vovve :-)

2008-11-28 @ 09:00:49
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha. Kolla alltid tv.com, desperate sändes inte förra söndagen. Vet inte varför. Men igår sändes det iaf som vanligt och det avsnittet borde vara ute imorgon :). Inte säsongsavslutning än på ett tag iaf! Du kan även söka på Gossip Girl, skulle inte förvåna mig om det inte heller sändes den dagen ^^.

2008-12-01 @ 18:22:40
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Elin

and I LOVE YOU TO <3

2008-12-01 @ 19:16:38
URL: http://elin5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0