Tisdag!

Kom precis hem efter ett 50-minuters förbränningspass på stepin!
Nu jävlar ska det köras på på allvar, har inte vart på stepin på nån vecka, men har däremot promenerat minst 1/2 mil per dag i princip varje dag!
Igår promenerade jag 1,5 timme och gick på yoga på kvällen!
Enda vilodagen förra veckan var lördag, annars kör jag på! Ska duscha nu, sen blir det att käka lunch sen promenera 1 timme, sen kanske det blir ett pass ikväll med om det hinns!
Ska på möte med jobbet kl.15 & innan det ska jag även hinna städa litegrann, så det blir att vara effektiv idag! =) haha..

Det sjuka är att jag har aldrig uppskattat träning förut, men det är verkligen skönt & man blir mkt piggare & gladare!
Imorgon ska jag kliva upp tidigt innan jobbet (börjar kl.10) & köra ett förbränningspass, sen ska jag ut & gå direkt efter jobbet, för kommer inte hinna med det på kvällen, för jag ska ha tupperware party hos pappa, & på torsdag ska jag ha tupperware party hos mallens mamma =) så det är mkt i veckan, i helgen blir det att åka till umeå! =)
Ska be att få ett kort så jag kan gå & träna i ume på lördagen kanske, så jag inte tappar tagget! :P haha.. nä men seriöst, jag måste fan köra på! & vill ni veta nåt sjukt, har ätit nyttigare än vanligt & motionerat varje dag & så har jag gått UPP 1,5 kg ??! WTF? varför? vet nån det? dock ingen skillnad på måtten än så länge,.. Men iaf jag ska inte väga mig förrän till jul, för jag får så mkt panik av vågen & jag borde väl inte bli fet av att röra på mig?! :O annars slutar jag då omedelbart ;P haha..
Nä men jag vet att när man ändrar sina vanor så kan kroppen reagera genom att gå upp, men då ska man bara fortsätta för då kommer man börja rasa efter ett tag, men jag vete tusan.. tycker det är läskigt & jag blir rädd.. asså bara några hekto är seriöst en mardröm för mig.. :( ! haaha..

Mamma & Hasse ska förresten köpa valp & den kommer i slutet av månaden, jag är så jävla hundsugen nu så jag dör typ,. vill också, men som tur är får jag låna den lille ibland, jag vet nån som kommer få följa med mig på morgonprommis när den blivit större ;P 

Hahaha.. just ja, imorse skulle jag skjutsa roger för att han skulle på en hälsokoll, & så när jag skulle backa ut bilen så kändes det skitskumt & den bara slira & höll på, & så när vi kommer ut på vägen så styrde jag typ allt åt vänster men körde ändå rakt.. jag bara: - haha, asså det måste vara nåt fel, jag styr juh för fan allt åt vänster men kör ändå rakt :P då fick vi möte av en bil som tutade & öppnade rutan & sa att vi hade punka.. haha.. så typiskt.. alltid då man har bråttom, så vi fick snabbbyta däck mitt på gatan & skynda oss, men han blev bara 10 min sen så det va juh ändå bra =) haha.. så nu har min lilla pärla tre vinterdäck & ett sommardäck :> & nu så har det börjat bli så halkigt att man kan sladda, fast dom har sandat nu :/ men i förrgår kväll var det riktigt sladdarväder! haha.. det är roligt att ha bakhjulsdrift!

Nää nu känns det som att jag skrivit för mkt för att nån ska idas läsa.. så jag ger mig :P hehe..

Ha en bra tisdag! 

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja det skulle vara trevligt :-) men jag har aldrig varit hos din pappa så bara du guidar mig, hehe!

2008-11-04 @ 13:36:51
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Maja

Du kanske har gått upp i vikt för att du ätit för nyttigt? Kroppen förbränner ju som bäst när den får en viss mängd fett.. Därför så många börjar gå ner i vikt först när de slutar banta :-)

2008-11-07 @ 08:24:19
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0