torsdag

kom ganska nyss hem från mallen, där vi haft tupperwareparty =)
Idag har det varit fullt upp hela dagen lång! ingen träning idag har jag hunnit med heller :(
Men imorgon blir det långpromenad på morgonen & förbränningspass direkt efter jobbet.. så en vilodag kanske man inte ska ha allt för mkt ångest över.. hehe..

Jo alltså.. jag funderar.. det är juh som så att det börjar juh bli en del läsare nu såg jag.. kul att nån läser fast jag e så kass på att skriva ;P hehe.. tänkte iaf höra om det finns nån som e sugen på att köpa en fejkpälsjacka billigt, det är juh inne nu & shit! den är SKITsnygg, köpte den på zara förra året för 800 kr, & är i storlek medium, men kan även has av en small, om man vill ha en tjocktröja under.. =) den är brun & ser lyxig ut, med lite högra krage och mudd längst ner i midjan, & även i armarna, med små guldkedjor vid kragen,. Jag säljer den för att jag aldrig använder den, har använt den ca 3 ggr plus att den inte sitter så bra längre, den är lite för stor, & jag som är så kort också =) haha..
men anyway OM nån e intresserad lämna en kommentar så lägger jag ut en bild..

Förresten, varför e det typ aldrig nån som kommenterar? :D haha.. jag brukar aldrig kolla om det är många som läser, eftersom jag trodde ingen visste att jag hade en blogg typ, men det är juh ändå ett par, lämna en kommentar så man vet liksom ;D så det typ inte är nån stalker eller nåt som klickar på min blogg 30 ggr om dagen så det ser ut som det är fler som läser fast det i själva verket är 1 ;P hahahah

ajaja.. gonatt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha ja fy fan, just för tillfället skämdes jag som en gris men i efterhand var det ju ganska skrattretande :p

2008-11-14 @ 08:16:07
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej raring! :) Här får du en kommentar ;D love love love

2008-11-14 @ 13:44:17
URL: http://elin5.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-23 @ 16:18:16
URL: http://www.jessi.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0