yo!

asså ursäkta för min kassa uppdatering, fast det kanske bara är maja som bryr sig ;) haha..
jag misstänker att folk inte läser min blogg så mkt.. :P hehe.. inte så konstigt med tanke på att den aldrig uppdateras typ!
Jag tänker typ alltid att jag ska blogga, men så ids jag inte.. men ska försöka, jag vet jag sagt det förr.. men.. jag ska det!

Kanske ska försöka summera det senaste:

Gällivare:
stressig fredag, var tungen att göra mig klar på EN timme.. började rulla kring 14-tiden.. cider & öl i bilen i ca 3-4 timmar, fortsättning på hotellet. Filmvisning för RR´s nya kl.21. jag & ida blev inge fulla trota att vi hinkat alkohol hela dagen.
roger va knall ;P Sängen ca 23.30. haha.
Lördag hotellfrukost, jag & ida slappade på hotellrummet.. fixade oss, sen festade vi, jag blev knall, spydde, va störig & allmänt cp, nattinatti kring 02.00, några vakter jagade oss när vi skulle sova. kl 4 knackar det på dörren, en snubbe i peruk. han ville bara "hänga", vi ville bara sova.. :P haha.. den killen sov i korridoren...
söndag, bakis som ett svin, kunde inte äta, hade bakisskaket i hela kroppen. köpte en korv som återställare på en mack nån timma senare då vi va på väg hem.. :) bilder finns på "I-Rankvist" på pixbox.

Kort & bra? haha..

I övrigt har jag mest jobbat så nåt annat har inte hänt..

Jo elin fyllde 20 förra helgen så då var det party med ett gäng bruttor i munksund hemma hos henne. :)
Jag jobbade så kunde inte riktigt rocka loss, men det a kul ändå, jag drack lagom helt enkelt.. ;P

sen har jag blivit utmanad av majson så;

Regler:

  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
1. Jag började prata då jag var 9 mån, då kunde jag inte ens krypa.
Jag älskade att prata och försökte prata med allt möjligt. Jag fick till och med sova i ett enskilt rum på dagis för att jag surrade så mkt att barnen inte kunde sova, så jag fick sova ensam endast med en radio på så jag inte skulle känna mig ensamen. haha.
2. Jag är väldigt misstänksam mot människor och skulle nästan kunna påstå att jag inte litar på någon. Varför är för att jag är rädd för att bli sårad.
3. Jag älskar att ta hand om andra och att känna mig behövd. Jag är väldigt generös och jag älskar att ge bort presenter och att göra saker som får dom jag tycker om att må bra!
4. Jag hamnade i en depression för ca 1,5 år sen och det är bland det värsta jag varit med om, just nu mår jag bra, men jag känner fortfarande att jag är i återhämtningsstadiet. Jag kan säga att mitt självförtroende och min självkänsla som en gång i tiden varit på topp verkligen har fått sig en törn, men det är också något som jag försöker att bygga upp! När man har mått riktigt dåligt så lär man sig att uppskatta sina lyckliga dagar mycket mer och att uppskatta vad man har! Så på ett sätt är jag glad att det hände och att jag överlevde, det kanske kan visa sig vara en lärdom senare i livet, eftersom att kriser och sorg är något människor går igenom hela sitt liv i perioder.
5. Jag är väldigt oekonomisk och dålig på att spara och lägga mina pengar på vettiga saker (beror på vad man ser som ovettigt, men jag tycker att kläder och sånt är mkt vettigt :P)
6. Jag är besatt av att vara smal och det har jag varit sedan jag var ca 11 år, har aldrig svält mig själv eller liknande, eftersom att jag inte skulle lyckas eftersom att jag älskar mat. däremot har jag perioder av mat tankar som tar upp min hjärna totalt, ett tag vägde jag mig ca 20 ggr om dagen för att se vad som hände efter jag tränat, ätit, varit på toa, druckit. osv. en väldigt jobbig last måste jag säga. önskar att jag hade haft världens ämnesomsättning som gjorde att jag kunde äta vad jag ville hur mkt som helst utan att gå upp ett gram, DÅ hade jag varit världens lyckligaste ;P
7. Jag kan skratta åt allt, jag har ocksp en viss skadeglad humor, inte för riktigt hemska saker osv. men jag kan skratta ihjäl mig åt att folk halkar osv. Folk säger att folk som skrattar åt mkr har dålig humor, men jag tycker tvärtom jag tycker att man har BRA humor om man kan skratta åt mkt :P dessutom ÄLSKAR jag folk som skiter i vad andra tycker och inte spelar så jävla vuxna hela tiden och bara släpper loss och busar & skrattar, att vara barnslig är inte samma som att vara omogen, det ni! btw. det är därför jag älskar många av mina vänner, just för deras avslappnade sätt och hur de kan få en att skratta och bara ha roligt fastän det inte direkt kanske är vettigt.


Jag utmanar: Sara E, Sara L, syster Sofia, Elin, Emma.. hm och ingen mer, alla har juh typ gjort det här redan :)





HAPPY HALLOWEEN!

Kommentarer
Postat av: Maja

Roligt med en update ;-)

Kul att ni kom i lördags, ni kan väl komma och hälsa på någon fler gång eller så drar vi ihop en girls night i veckan? Har du någon tid över för det? :-)

2008-11-03 @ 09:02:37
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0