En jävla skit dag!

Idag har vart en jävla skitdag..
har jobbat & varit tvungen att låtsas va glad hela dagen,. Har hållt tillbaka tårarna hela dagen.
Jag jobbar som personlig assistent och babben brukar vara med mig på jobbet, så imorse fick jag berätta för min brukare att babben skulle dö idag, han fyllde dessutom år, hon dog på hans fördelsedag.
Han ville säga hej då till henne, så mamma fick komma med henne en stund, hon fick lite kakor & skinka..

Kl fyra satte vi oss i bilen och åkte..
Kl. 16.50 låg hon död på golvet hos veterinären..
Det är så jävla jobbigt då dom ger sprutan, det går så jävla fort..
Först la hon sig ner och började andas tyngre och efter kanske 4 sekunder så slutade hon att andas..
Veterinären kollade om hon hörde några hjärtslag.. hjärtat slog sina sista slag & sen var hon borta!
& nu så ska jag ha tupperware party, inte det roligaste då man ser ut som en svullen gris.. måste sätta på nytt smink & bättra på smilet så ska väl det med gå bra.. det är så jävla jobbigt idag så jag vill fan bara lägga mig och sova!
Men sånt är livet, var juh inte sista gången man är med om nåt liknande,. :/ Life has it´s up and downs..

Älskar dig Babben lilla hjärtat, hoppas du är frisk och inte har ont och springer på görna ängar med ayla, akita, tress, rocky & maya piraya!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Huvva vad tråkigt,

lilla Babben..

Jag tog bort min kisse i september också,

dagen efter min födelsedag och det var fan det värsta jag har gjort.

Usch mitt hjärta gjorde ont när jag läste det här!



Annars måste jag säga att det är bra att du har hittat dig en så bra karl som kan hålla sig lugn när du kan vara ettrig :)

2009-02-16 @ 17:48:40
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0