Ikea och bilder.

Hello!

Idag klev vi upp ganska tidigt och for iväg på ikea. kan juh inte köpa så mkt eftersom att jag måste kunna packa ner det i väskan också, men jag köpte:
* 2 st Sängkläder 79 :- styck
* Grytunderlägg 19 :-
* Ljus, olika priser
* En brun filt 99 :-
* 2 st isgrejer 15 :- styck



Jag är lite bekyrmad över hur mkt min väska kommer att väga då jag åker härifrån eller om jag övh kommer att få igen den, haha, men det ska nog gå, allt går med våld och vaselin har jag hört ;P

Igår blev det ingen uppdatering för att vi somnade. innan det färgade vi våra hår och såg idol och gick en sväng med hundarna. Ikväll ska vi festa & käka god mat :)

        


Blandade bilder från resan & bilder från då jag kom & igår & idag:

           

1. Fluffiga moln
2. Kim hämtar mig på flyget.
3. haha, mc´donalds på hemvägen - nöjd ? :P
4. i bilen.

        

1. God morgon!
2. en äcklig spindel i kims tak :(
3. Shoppingtur med lunchavbrott.
4. Haha, godis fulla käften på bussen på väg hem från stan.

        

1. Kvällsmat!
2. Nya mössan & den lösa polokragen.
3. Frukost på IKEA.
4. Varmt i bilen :P

     

1. Tröjan & byxorna från bikbok.
2. Polokragen, torgvantarna & mössan från indiska.
3. Jackan från VeroModa.


Nu ska vi åka och gå en strandpromenad med hundarna!
Hoppas alla har det bra :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhhhh My. Jag som just hade blivit av med mitt IKEA-sug, och nu är det tillbaka! :p

2008-09-11 @ 23:47:39
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: My

hahaha.. men tar suget nånsin slut? ;) tänk om man kunde få ha ikea 5 minuter bort, som det var i malmö, då hade man kunnat åka dit bara för att köpa en handduk eler en kruka & inte måsta planera sina köp bara för att man inte kommer fara dit på länge :P haha

2008-09-12 @ 00:38:23
URL: http://misanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0