Lite stress..

Har precis slutat jobbet, ska hoppa i duschen & klä mig & sånt & packa det sista sen bär det av till kallax! :O
Har som inte hunnit fatta att jag far idag :)
Hoppas på bättre väder i malmö än här, jävla pissväder! Fast är dock inte framme förrän 23 ikväll så lär juh inte hända speciellt mkt idag, jag & kim ska se film & bara mysa.. fast vi ska se p.s I love you, för kim ville se den, så den ska med, det betyder alltså att jag måste grina ännu mer, men det kan juh vara skönt ibland ;P haha..

Nää nu är det bara att skynda på så man e klar på 2 timmar då skjutsen går!
Kommer blogga med bilder under tiden jag är där, så de som läser, håll utkik för det kommer uppdateras dagligen så gott det går!
Hoppas alla har det bra! :)
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0