Lördag!

Hallå! I helgen jobbar jag så slutade för 40 minuter sen,. ikväll är det kanske lite fest trots att jag börjar 8 imorgon, men what the fuck tänkte jag, man lever juh ändå bara en gång, så en jobbig dag på jobbet är inte hela världen ;P haha..
Men det blir med största sannolikhet lugnt & kanske varannan vatten, om man nu kommer ihåg det ;P haha..

Igår var det en SEG dag, seg seg seg, lång & långtråkig.. haha..

Ska börja träna på step in ska få ett program på tisdag, ska bli fett fit ;) nu jävlar! ;D

Hoppas alla har en trevlig helg! Jag längtar tills nästa helg då jag e ledig ;)

hej då!

Kommentarer
Postat av: Maja

Mm, vi borde dra en fest framöver med lite käk och vin - utan utgång :)

2008-09-15 @ 11:51:58
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0