Måndag.

sorry för dålig uppdatering, igen :P

I helgen har jag jobbat 35 timmar, så har inte direkt haft tid att blogga heller, så man kan juh skylla på det..
Det är tomt utan babben, speciellt på jobbet.. eftersom jag inte bor hemma längre, så där märker jag såklart inte av det lika mkt, förutom då jag vart dit, då det inte ligger en hund framför dörren och snarkar, eller som dreglar ner ens byxor, eller sitter & tigger vid bordet.. men jag försöker att inte tänka på det, & då går det bra!

Igår satte jag upp gardiner i sovrummet & köpte lite ljus & mys, som jag ska ha på några hyllor vi ska sätta upp, men först ska dom målas vita :)

Ikväll har jag & Mona varit på yoga det var jätteskönt, men ändå jobbigt samtidigt.. det är defenitivt nåt jag kommer fara på igen.. imorgonbitti 06.45 blir det body balance & efter det styrketräning i gymmet, ska även dit igen kl.10 för att utöka mitt program, så det är bra, förra veckan blev det lite träning, men det är juh förståeligt..
Sen kl. 13 så ska jag på personalmöte på jobbet.. efter det ska jag försöka hinna träffa martina som är här på besök från boden, sen kanske vi ska köra skräp till tippen, så det är mkt som ska göras, plus att jag måste dammsuga & skura,.. :/ blä.

Har även blivit lite shopping i veckan;
* 2 skjortklänningar från gina.
* 1 längre tjocktröja från gina.
* 1 skitmysig poncho från vila.
* Underkläder.
* 2 stickade tröjor, vintage.

Kanske slänger upp nån bild sen.. :)

Hoppas alla har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0