Shopping!

Jag & Kim är nyss hemkomna från stan efter några timmars shopping, kommer uppdatera senare med bilder av det vi köpt osv. :) Vi ska se idol & gå ut med hundarna först!
Har varit lite försiktig med pengarna idag, så jag känner mig stolt, men har endast köpt saker jag verkligen velat ha så jag är supernöjd ;P

Inhandlat:
* Svart SVINsnygg jacka från veromoda 699 :-
* Mössa, torgvantar & lös stickad krage, allt från indiska allt gick på ca 250 :-
* Svarta jeans på rea 149 :- och en tjocktröja med tryck på ryggen 299:- från bikbok.

Som sagt bilder kommer senare!
Vi har iaf haft en jätterolig dag med många skratt & ont i både armar ben & fötter ;P precis som en riktig shoppingdag ska vara, eller vad säger ni?

Nää uppdatering kommer på någon timme så håll utkik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0