Snart..

Nu sitter jag & väntar på att mamma ska komma & allt är färdigpackat (hoppas jag) & står i hallen ;P
Har alltid lite separationsångest då jag ska åka bort, är en gammal krigsskada från barnsben, vars det kommer ifrån riktigt vet jag inte, men jag vet iaf att jag alltis tyckt det är jobbigt att åka bort och säga hej då oasett om jag bara ska vara borta över helgen eller i flera veckor.. :P men jag vet juh att det går över då man väl sagt hej då & är på G mot sitt resemål.

Jag har såklart med mig en bok så jag ska kunna ha nånting att göra på vägen, denna gång är det: Magdalena Graaf - Det ska bli mig ett sant nöje att döda dig! Har redan börjat läsa i den lite & den verkar bra så förhoppningsvis gör den att tiden går fort!!

Det jag hatar mest med att flyga eller resa övh är att jag blir så förbannat röksugen & speciellt då jag inte får röka, så reserr jag längre brkar jag satsa på att sova större delen av resan ;P nu är det juh ingen större fara. men det ska juh alltid dreöja så jävulst med allt.. bara för att man landat betyder inte att man får röka till exempel.. man måste jh vänta på väskan & hitta antingen ett rökrum eller en utgång.. :P haha..

Nää nu ska jag stänga av datan & börja invänta mamsen!!

Trevlig resa My!! ;P

wwwiie.. hej då

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag gillar ditt uppdateringsryck. Nu ska jag börja hålla bättre koll här :)

2008-09-03 @ 21:29:26
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0