Träning!

Idag har jag vart ledig & hade tänkt storstäda, men slappade i princip hela dagen fram till kl. två då jag skulle träffa Anna på Step In, hon är instruktör & har gett mig ett träningsprogram idag.
Vi börjar smått, & så kommer vi bygga på eftersom, vi kommer att träffas igen om 2 veckor & så sen med jämna mellanrum, så det kommer sucsesivt att öka :)

Så här ser mitt program ut just nu:
10-12 min uppvärmning.
3x15 insida lår.
3x15 utsida lår.
3x20 ländrygg (svank).
3x20 mage.
25-30 minuter kondtion/förbränning.



Jag har tränat förut, men aldrig haft motvation länge nog att fortsätta, men då har mitt liv & mina rutiner sett helt annorlunda ut än vad det gör idag, så jag tror att det kommer att gå bättre den här gången & har juh dessutom bundit mig i ett år, så bara av snålhet så kommer jag juh att måsta utnyttja det jag betalar för ;)



Jag har precis grundmålat ett fönster här på huset & Roger håller på att måla taket i garaget, så det är målartime här hos oss, haha.. Jag ska nog ta & fara till mamma & tvätta lite så man får det gjort också.. och så ska jag nog dra en repa med dammsugaren :) Sen blir det att se idol :)

/ My

Kommentarer
Postat av: Maja

Korpen eller Step-in? :D

2008-09-20 @ 18:28:44
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0