6 april

hello hello hello!
Är ledig idag.. vilket jag typ är jämt nuförtiden sen jag gick ner i tid.. har bara gått en vecka men känns fan som att jag inte jobbat på tusen år.. hehe.. men imorrn ska jag jobba =) & jag har fått mitt sommarschema, så det styr sig på ett tag ändå =)

Håller på att städa undan och packa in alla saker i köket igen, fast har ett varv kvar att måla på dörrarna och listerna.. men pappa kommer på ett tag å ska hjälpa mig =)

I fredags va det personalfest & det blev faktiskt riktigt roligt, dock blev 3 st matförgiftade, men jag kände aldrig nåt.. synd.. :P hahah.. för jag va mätt som en gris!

Lördags var jag trööööttttt.. men jag & roger pimplade lite och sånt & sen så for i till malin och tomas, skittrevligt va det =)
igår så skottade jag & roger av altanen och grillade första gången iår, mona & ante kom också =) Mmm vilken godhet, men jag blev mätt för fort & sen så kunde jag inte äta nå mer & sen somna jag av mätthet,.. :P hahahah-..



>>

Över till lite annat för att hoppa mellan sakerna..

Ni som är i ett förhållande, ta varann aldrig för givet, lär er att göra saker för varann oavsett om det bara är att ge frukost på sängen eller en extra komplimang så gör det mkt, det är små sakerna i livet som gör en lycklig!
Kärleken är ingenting man bara har, kärleken är som en blomma som behöver vattnas så att den inte ska dö!
Glöm aldrig bort hur det var i början eller tänk tillbaka på dom saker som har vart bra då allt är lite muppigt!
Men först & främst ta hänsyn & ta hand om varandra, även om man inte alltid förstår hur den andra tänker eller hur tråkigt det än är att fara på en jävla släktmiddag, skitsamma, om det gör den andra lycklig så får man tamigfan offra sig på samma sätt som man hade önskat att den andra skulle göra samma sak för en om det var tvärtom!

Sanningens ord idag mest =) nu ska jag då gå å fortsätta med skiten jag håller på med.. hoppas alla får en bra dag!


PS. ska ta kort på håret, måsta bara hitta batteriladdaren

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Ta kort på de ni målat också!! Är nyfiken :>

2009-04-07 @ 15:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0