Ajm solly!!

Hej förlåt för min extremt kassa uppdatering på senaste! :P
Har väl inte hänt å jäävla mkt sen dess, men tänkte lägga upp lite bilder från påsken då Martina va här:






14/4 fyllde min älskling 23 år så jag styrde upp en överraskningsfest till honom i lördags! :D
Vi hade jättekul och SOM han blev överraskad.. hehe.. hade sagt att vi två skulle ut å äta & att vi sen skulle till några kompisar, men när vi kom till resturangen så var alla hans vänner där. Han hade inte anat nånting.. hehe.. jag är bra!
Lite bilder:






Älskar dig min fina! <3



Vi fick hem golvet som vi ska lägga igår, så vi har redan börjat, halva vardagsrmmet är nu avklarat!
Nu ska jag fara hem till mamma och gå ut med torre och sen ska jag på möte!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0