Brun

Hej alla påskisar!

Vilket pissväder för att va påsk, men imorrn ska de tydligen va smidväder, typ 10+ å sol ;D

Har just smörjt in mig med BUS, har gjort det tre ggr sen igårkväll då jag duschade, pallar inte lukten på det, så tänkte jag kör på å sen duschar jag idag så slipper jag smörja in mig igen då för den luktar jävligt skumt å jag vill juh liksom inte gå runt å lukta skumt :P haha..

Just ja, kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade en rolig sak att berätta, va typ ganska länge sen men ändå, men min syster sofia väntar barn så jag ska bli moster =) hon är nu i vecka 14, hihi.. kunde inte säga det förut för att det inte va officiellt ännu, men nu är det det så då vet ni liksom :P haha.. hon har en blogg: http://fiaslillablogg.blogg.se

jag har typ skitsvårt å sova när roger e borta, har somnat typ 5 på morgonen två nätter i rad nu, så e ganska trött.. hehe..
Men ikväll kommer martina å skedar med mig ända till på söndag ;) haha..

Nää.. nu måste jag typ städa lite sen ska jag plocka upp hojna på bussstationen =) haha skriver man verkligen det med tre s? haha.. äh.. ha en bra helg folk & fä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0