PjuHHHH!!!

Sådärja.. snart målat klar insidan av alla skåpar och lådor i köket, imorgon ska jag måla dörrarna.. hatar att det ska ta sån jävla tid, vill att allt ska va klart nu.. å det är så sjukt stökigt eftersom vi varit tvugna att lyfta ut allt ur alla skåp.. :/

men snart snart =)

Det är typ det enda jag gjort idag, har inte hunnit med nånting annar, endast ett möte med jobbet mellan 15-17.
Ville träna, men ska köra hårt imorrn.
Idag har jag ätit 680 kalorier,. :)
Imorrn ska jag fara å köra förbränning på morgonen innan jag ska fortsätta måla i köket och sen ska jag & mallen promenera till stepin och styrketräna ett dubbelpass, ben, mage, rygg, vader, biceps.. =) & sen gå hem igen!
Man ska inte få ångest för att man inte hinner ibland, va samma förra veckan, vi hann bara träna 2 dagar.. men det är juh bättre än inget =) men tapeterna blev skitsnygga., är dock less på stöket som blir då man ska hålla på med sånt hära..

Roger har somnat, ska snart gå å joina han i drömmarnas värld, men först ska jag tvätta bort all färg,. som till å med lyckats hamna i håret och en stor klutt på hakan (?) haha..

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0