Soliga söndag!

Hallihallå =)

Har just ätit en sen frukost bestående av yoghurt, müssli och en macka =)
Har varit å storhandlat... Roger är å lagar sin bil.. =) ska ta kort på golvet i vardagsrummet sen och visa,men måste ladda batterierna först så det får bli imorrn!
Nu ska jag städa undan så att vi kan fortsätta med golvläggandet i kök/hall/lillrum/matrum.. så det är lite kvar =) men det ska nog gå bra! Golvet är iaf skitsnyggt =)


så ser det ut, riktigt snyggt blir det =)


Igår hade jag migrän =/ så blev att vara hemma från jobbet, låg å vilade nån timme, sen drack jag té med mona, sen blev det sängen igen.. hatar när jag får så och inga värktabletter hjälper, men idag är det bättre, har lite huvudvärk men inte olidligt.. mådde till å med illa igår för att jag hade så ont, kändes som att jag skulle spy & varje steg jag tog kändes det som att jag fick en hammare i huvet,. haha..

Näe.. nu ska jag sätta igång med det jag egentligen ska göra =)

Hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0