Tisdag!

Det har hänt något med mig, detta är typ 4e dagen sen typ förra veckan som jag inte vaknar av min väckare, utan den snoozar var 10e minut i ca 2,5 timma innan jag fattar att jag ska vakna, så idag vaknade jag 10.30 fast jag hade ställt väckaren på 8.00.. tusan! Jag har så mkt att göra..

Ska städa undan lite mer så att vi får plats till att fortsätta med golvläggandet, men det är så stökigt så man vet inte vars man ska börja.. haha.. har iaf dammsugit bort att spån och städat lite i köket så vi har plats då vi ska koppla in diskmaskinen och lägga dit den nya bänkskivan & den nya diskhon. =)
Ska iaf börja göra mig iordning nu ska på stan med elin & fika och gå en sväng, kanske hittar nåt, har egentligen inte råd att köpa nåt, men nåt litet kanske får följa med hem.. Vi har räkningar på över 10.000 den här månaden, så det känns lite surt :/ elen var fan på 8.000 spänn.. plus att jag har min teleräkning plus lite annan skit som jag måste betala, sen ska man juh ha råd med mat också hela månaden.. riktigt muppigt :P

Nääe.. sen vill jag bara tillägga att jag är lite less just nu, på ganska många saker, men som jag skrev igår man får försöka se det mesta från den ljusa sidan, men ibland så ser man ingen direkt lösning på saker och ting,. och det betyder ju att man är tvungen att fatta beslut över hur man egentligen bör leva sitt liv, kanske fundera på vad det är man egentligen vill, vad som gör en lycklig & göra ett val, en väg att följa för att nå sitt mål.. men allt löser sig nog till slut, på ett eller annat sätt..

nu måste jag skynda mig så jag är redo då elin kommer & plockar upp mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0