torsdag!

Idag har jag målat, målat & målat, snacka om att man är tidsoptimist, ingen träning idag heller, men men.. imorron, DÅ hinner jag :P det måste jag! haha..

Imorrn är det personalfest med jobbet.. ska bowla & käka thaimat & dricka lite, kanske drar vidare efter ett tag, eftersom dom är lite äldre än mig, den yngsta är kring 30, & den äldsta är kring 60, så.. hehe.. dom är skitroliga, men det känns som att man kanske inte har så mkt gemensamt eller så mkt annat än jobb att snacka om, & ibland känns det som om dom tycker att jag är en liten fjärt typ :P haha.. förutom den äldsta hon är värsta gullig, mammig typ =)

Lördag blir det party hos malin & tomas, ska bli jättekul =) & såklart mååååla hela helgen lång, som tur är har pappa tid att hjälpa till då, så då slipper jag måla allt själv.. :P haha.. Roger fick dock hjälpa lite igår, för jag lilla kortis nådde inte högst upp i skåpet fastän jag stod på en stol, inte för att han är så mkt längre, men en dec gör mkt ;) haha..

Jag ska kanske till umeå nästa helg om jag har råd och festa med martina, & roger drar till fjällen på onsdag-söndag, så kändes som kul att fara ivåg nånstans och göra nånting annat för en gångs skull =) Very nice!

nääe.. nu ska jag då iaf mysa med min snygga babe ;)
inge mera mlning ikväll iaf!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Martina

Komkomkom!

jag ska kolla upp bra grejer som händer den helgen. Billiga också! ;D

2009-04-02 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0