Min sommar! =)

Hej allihop!

Jag vet att uppdateringen har sugit i nån månad, men jag tänkte att jag skulle dra en liten snabb genomgång om vad som skett sen sist.

Kan juh först & främst berätta att även en till har kommit med bland gravidlistan, men det ör inte officiellt ännu, men vem det är berättar jag först då det blir aktuellt =) Grattis iaf!

Sedan så har juh väran underbara lilla elsa vuxit massor såklart, & hon är helt underbar!

Kim var hemma på en visit i staden och vi festade, mös, snackade skit och gick promenader med hundarna!
Alltid roligt att få vara med sin bästis, som synd är händer det allt för sällan!

Den 7-16 juli var vi på husvagnssemester, vi var i gbg, skara & sthlm, och lite annat mellan då såklart =)
Vi hade superkul, men vi hade INTE tur med vädret! haha..

Efter den var juh såklart Piteås stora fest, PDOL, vädret var väl det som drog ner det en aning & visst nog är det kul, men det är alltid lika skönt då det är över!

Sen så har deet hänt saker här hemma, köket börjar vara klart & tapeter och en tillbyggnadsvägg är nu uppe (bilder kommer!)

& för en vecka sedan fyllde jag juh då 22 år......... (16.. för 7e året i rad då ;P)
Fikade massor och fick mig juh såklart lite presenter, bla pengar, presentkort, björn axens straight & curl m.m
Myspys!

Kamera har varit hyffsat dålig på att anändas men här kommer lite bilder blandade från i sommar! =)

















laddar upp fler sen, tar så jävla länge ;P haha enjoy!



Kommentarer
Postat av: Mia

Du måste uppdatera bättre nu hädanefter ;)

2009-08-24 @ 14:14:43
URL: http://miaekstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

My, man kan inte skriva sådär om att en till är gravid och sen inte säga vem! Nu blev jag ju jättenyfiken vem det kan vara :)

Allt bra med er och lilla Elsa då?

2009-08-27 @ 09:14:13
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0