22/2 -09

Idag för ett år sen, den 22/2 -08 blev jag & Roger tillsammans, så idag firar vi ett år ;D


<3 Jag älskar dig sötnos, du är det bästa jag vet!




Har just bytt sängkläder å dammsugit och skurat & nu ska jag minsan tvätta håret :P
Jag ser ut som en igelkott, för jag somnade med blött hår igår! haha..

Ska nog ta och plinga lilla elin & höra vad hon har för sig!
Haha.. Vi hade en telefondate i typ 3 timmar igår,. haha.. jag va för bakis för att orka fara dit, så jag hängde på i luren medans jag låg och spela spindelharpan med datan på magen i soffan.. haha..
Elin är så jävla skön, tror inte det finns en människa som är så snurrig och söt som hon!


Hoppas alla haft en bra helg!
Min har varit lugn, förutom i fredags då var vi på fest hos malin & tomas, vi hade skittrevligt, men alla vi damer lyckades bli lite väl på pickalurven så det va våran tur att vara bakis på lördagen, haha, jag va fan full då jag vakna, malin hade ont i skallen & mona låg bara & spydde! Men man får väl va man förtjänar! ;P haha..

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS till 1 år!! :)



Längtar efter dig, vännen. Vi måste ses snart!



Puss

2009-02-22 @ 21:08:17
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0