Att vara lycklig!

Jag har funderat på vad lycka är i några dagar & jag försöker lära  mig att välja lycka,
att tänka postivt, att vara den jag vill vara, att välja att vara lycklig! Att leva idag & inte i förväg, att inte oroa mig för sånt som skulle kunna hända och om de händer så tar man det då!
En smart person sa: "Om du inte har en lösning så skit i det tills det blir aktuellt", man kan ju inte ha en lösning nu på nåt som inte ens har hänt än eller som kanske aldrig kommer att hända!

Så under dom här dagarna har jag insett ganska mkt om mig själv och det är bla. att många av de problem som jag har, eller svagheter kanske man ska säga, skyller jag på andra för att jag tror att det beror på dom, men det gör det ju såklart inte, det är juh jag som är miffot i det hela :P haha stupid me!


Till alla som finns i mitt liv: Jag älskar er, jag vet att jag är dålig på att visa hur mkt jag uppskattar att ni finns för det gör jag! Ni är bäst och ni har alla en speciell plats! <3 Men jag ska försöka vara en bättre kompis, dotter, flickvän och whatever I am & va bättre på att höra av mig och försöka hinna med att träffa alla och hinna med allt så bra jag kan :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0