blondie.

hello..

Har påbörjat processen med att bli blond igen =)
Vart bra, men har inte kunnat ta nån bild för ingen kamera i huset har några batterier :P haha..
Är inte helt blond utan slingig, men mkt mer åt det ljusa håller än åt det mörka =)

Vad tycker ni e snyggast:


Mökt,, eller...




Blondt? =) Sorry att bilderna inte dom bästa, men fanns inga bättre på datorn =)

Jag tycker att jag passar i både och men jag känner mig mer som jag i ljust eftersom jag är naturligt ljus, så det är nog det jag ska va :D även om jag trivs i mörkt också.. =)

Nu ska jag chilla.. e sjuk :(

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker du är fin i båda. Men nu till sommaren är det finare med ljust :)

2009-02-20 @ 02:29:32
URL: http://miaekstroem.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Ljust ljust ljust!! Du är snygg i bägge, men you look great i ljust! ;D

2009-03-11 @ 00:16:11
URL: http://jaquelineceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0