Fredagen den 13e.

Upptäckte just till min fasa att det är fredagen den 13e idag, shit! hehe..
Kunde juh inte vart anntat eftersom att jag har feber, 38 grader, så jag är hemma från jobbet!
Har tryckt i mig 2 ipren så kanske känns mindre på en stund..
Har haft lite feber från å till hela veckan, men inte så jag idats va hemma för det, men nu hade jag lite högre så då är det nog nånting i kroppen som spökar, då ska man nog inte smitta ner alla andra bara för att man vill ha pengar, det är taskit :P haha..

Drömde mardrömmar inatt.. har drömt massa skumma drömmar i veckan, men det måste juh va för att jag haft lite feber, då brukar man drömma konstigt!

Jahaja.. whatelse.. igår va vi åch valde tapeter till vardagsrummet, så det blir nytapetserat om ca 2 veckor, då ska papi komma och göra det =) det blir nog fint! Men det är juh såklart massa annat som ska göras också, men det verkar som min plutt börjar va på G med att fixa & styra =) jag tror att när man väl börjat ordentligt då kommer det g undan & då kommer även köket & lilltoan att förvandlas =)

Jahaja.. och va fan hittar man på sjuk en fredag? Jag ska fråga mallen om hon vill ha myskväll å se film & ta det lugnt.. =)
Roger ska på firmafest så det är pf ikväll ;P (pojkfritt) niiiice!!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0