SICK! >_<

Jag är fortfarande sjuk..

Jaha.. jag sitter i soffan och chillar, vilket jag gjort typ hela dagen, imorse va det 24-, det är kallt det ska jag be att få säga er mina vänner!

Har i min tristess sminkat mig och fixat håret.. hatar att man e så sjukt sluskig när man e sjuk, det är nästan så man blir ännu sjukare då man spanar i spegeln.. shit va man kan se sliten ut alltså.. haha.. tur det finns smink och hårgrejer.. verkligen.. Det är rätt läjt egentligen hur mkt man luras, för man e juh verkligen inte så snygg som man utger sig för att vara,. Vu brudar e lurifaxar minsan,.. ;) fast jag e typ en sån som tycker att folk e som snyggast på morgonen i mjukisbrallor och ruffsigt hår.. tycker man e som så naturlig och charmig på sitt eget sätt, då är man verkligen sig själv,.. Jag kanske bara tycker det för att jag typ älskar att skutta runt i mjukiskläder och ruffsigt hår, osminkad ;P fast inte när jag e sjuk, då e man röd runt näsan och har påsar under ögonen.. det e inte så snyggt.. men på sommaren då man har solblekt hår och gyllenbrun hud då e man fan värsta hot babe utan smink i mjukisar ;)

jag måste fan styra batterier till kameran så jag kan ladda upp en bild på mitt hår, så man får se..
Shit va skönt det är att känna sig mer som sig själv igen.. fast det är som ändå ovant, hade som just börjat vänja mig vid att vara en darkie ;P hehe.. Jag vet inte.. men asså jag har juh bruna ögon så jag tycker att det ger mer kontrast om jag är ljushårig, får så fina ögon då.. tyckte som att jag såg brun å tråkig ut i brunt, omän lite större å hårdare än liten å söt, men det är juh jag, ljus med mörka ögon,.. MMmm ;>

Fick veta en JÄTTErolig nyhet idag som jag tyvärr måste hålla hemligt ett par veckor till, men det är superkul ;> Hihi..


Näääe.. nu ska jag ta mig en cigg och invänta min underbara från jobbet så jag kan pussa sönder han ;P


tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0