God morgon!

Det är väl bara att inse att sovmorgnarna är över ;)
Blev väckt av en gnällspik först kl.1 & efter en nattpissning så somnade vi om i sänge, kl.7 då roger dessutom redan varit ut med henne och gett henne mat, nä då var det bara att kliva upp för mamma My tyckte Elsa :P haha..
Jäkla skrutt, tog först upp henne i sängen & hon bet mig i näsan & höll på å jävlades, haha.. så jag klädde på mig, & då jag var klar, jo men vem ligger då inte helt lugnt på MIN kudde &  sover ? haha.. tamejfan! Men då väckte jag minsan henne & så gick vi ut & kissade, men hon tyckte det var kallt ute.. så nu har vi lekt "tittut" & så har vi klippt en tass, hon vägrade, fick till sist lägga henne på ryg i knät & efter en fight (som jag vann ;P) kunde vi klippa, men fjant-elsa tjöt för varje klo, trodde juh jag hade tagit pulpan först, men inte det, hon bara kröjmade :) haha.. tur hon är liten då kan man lätt hålla ner henne tills hon ger sig, så när hon blivit större då har hon förhoppningsvist lärt sig att det inte är så farligt =) haha..
Ska va lite strategisk nästa gång & göra det då hon är riktigt trött =)


Kommentarer
Postat av: Maja

Sötfiiia! Lyckos er som har en lugn unge :p

2009-06-01 @ 19:13:02
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0