Måndag!

Hallå!
Förlåt för kass uppdatering den senaste veckan, har vart slö som fan & jobbat ganska mkt=)
Men TACK så himla mkt för alla fina kommentarer om tatueringen jag gjort i inlägget innan! Vad roligt att ni tyckte den var fin =) Har inte tränat nåt mer, har helt enkelt inte haft tid, men det kommer att upptas inom kort =)

Har en massa kul som ska hända inom en snar framtid:
  • Kim kommer om en & en halv vecka typ!!!! :D (Min bästa vän som bor malmö sen 3 år tillbaka)
  • Vi åker mest troligt på husvagnssemester genom Sverige med Tommy & Ida mellan den 7 & 16 juli!!!
  • Den 22-26 juli är det PDOL & då har jag även SEMESTER!!!!
  • Den 7 augusti fyller jag år!
Kommer bli kanon att få hänga med världens bästa tjej igen :D som jag längtar efter henne! Finns ingen annan människa som jag kan ha så kul med utan ord eller som kan få mig att känna mig så nere på jorden och stark! Love you kimsiwimsi!

Nu blir det gonatt! Imorrn jobb 8-17, då ska Elsa få följa med till jobbet för första gången =)

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0