tattuerare ;)

Japp serni det ska jag bli, fick hem kittet igår, så nu är det bara att träna, har dessutom några bortskänkta kroppsdelar att använda som försök ;P hehe.. ska bli kul.. måste bara styra upp lite grishud, men det skulle macke göra, han jobbar nämligen på charken, hoppas han tar hem det idag, för jag vill börja nu nu nu ;P



igår fick elsa träffa Xena och det tyckte hon va så kul så hon ville knappt lugna ner sig & inatt har hon sovit i sin bur hela natten, hon har gnällt några gånger, men vi har inte tagit upp henne inatt, men hon fick sova med mig efter att roger varit ut & kissat med henne innan han for till jobbet.. =) & så har hon fått följa med mig förbi på kontoret där min arbetsledare hade sin valp så dom har busat lite så nu är hon trött.. jag ska passa på att städa nu för det blev inte igår.. =)
Kaklet är nästan klart nu, ska ta en bild sen då det är klart, är redan nu skiiitsnyggt.. jag dör typ :P haha.. & så ska pappa komma ikväll & börja riva tapeter & spakla =) & igår så sög vi upp vatten ur källare, hade blivit lite översvämning, så snart kanske man kan börja komma igång med renoveringen där nere också, men det ska vi juh inte görra själva, iaf inte våtutrymmena, utan då ska vi anställa en firma för det istället =)

nää nu ska jag sluta så jag får nåt gjort idag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad säger du?! Shit, så kul, det passar du verkligen som!! :)



Okej.. Kanske kan vi komma förbi en sväng idag? Ska nämligen ut på middag imorgonkväll, så det kanske blir lite tight då..? När börjar du imorgon? Ska på Vårruset i Luleå ikväll, så jag är hemma kanske runt 21:30, skulle jag tro. Passar det? :)

2009-06-04 @ 13:56:17
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Maja

Men shiiit My! Lät lite disgusting med grishuden men fan vad coolt :-)

2009-06-04 @ 15:02:55
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: S

hehe, du får komma ner till sthlm och tattuera på mig när du blivit lite rutinerad;)

2009-06-04 @ 16:00:54
URL: http://snowflake-me.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0