Tisdag!

Jag är hemma från jobbet idag, har haft ont i skallen i tre dagar trots tabletter & nu har jag börjat få ont i halsen, hade lite feber igårpå jobbet, så nånting är väl på gång!
Vi hade supertrevligt på midsommar hos tommy & Ida, vi grillade och hade det mys!
I lördags så åkte vi båt hela dagen & på kvällen festade vi på tommys pappas stuga på guldkusten, riktigt kul! & stugan var skitmysig med jacuzzi och en underbar utsikt över vattnet och solnedgången! Sen på kvällen gick vi ut på trapper, men dom stängde typ när vi kom dit!

I söndags var vi ut på stugan & städade upp från kvällen innan & hundarna badade lite, det var så kul för vi lyfte elsa en bit ut i vattnet & höll henne under magen så hon fick bada, & så började hon simma innan hon ens hunnit i det såg jättekul ut :) haha, men hon verkade gilla det, det va ju så himla varmt i söndags :)
Dock bet elsa sönder min mobil så jag va tvungen att fara till phonehouse & köpa en ny.. haha.. jävla, jag har verkligen inte råd med det nu.. men det blev en nokia xpress music! =)



en sån fast min är svart =)

nu ska jag ta med elsa ut på en liten promenad hon verkar lite rastlös!
bilerna kommer sen.

Kommentarer
Postat av: Maja

Uppdatera Mysan!

2009-07-17 @ 17:34:41
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0