Tisdag!

Inatt har elsa skrikit lite, först kl.00 typ, men då fick hon då allt sova kvar i sin bur, för det var då bara fasoner, hon slutade efter en liten stund ändå så =)

men sen igen vid halv fyra, men då gick vi ut och kissade och sen fick hon sova i sängen tils roger klev upp & gav henne mat och gick ut med henne, sen precis som igår började hon böla kring sju, så när hon blev tyst då öppnade jag buren & så fick hon sova med mig & vi vaknade inte förrän 9.30, oj så skönt med sovmorgon, desto värre var elsa nödig då hon vaknade & kissa i sängen,. haha.. men jag hann ta bort henne så det kom typ 2 droppar!


god morgon elsa!

Vi gick ut & kissade & sen lekte vi en stund. & sen kom mona & efter att elsa käkat lunch for vi till mamma så fick elsa busa lite med torsten, sen fick hon sova i mammas soffa medans jag & mona gick en prommis, som torsten fick följa med på, efter det åkte vi förbi barnens hus och tittade på bebis saker, eftersom att mona & ante väntar juh småtting ;)


Elsa & Torsten!


Nyvaken matte & bus-elsa i bakgrunden!


Elsa & Monkan



& så tog jag lite bilder på köket, hur kalket ser ut & så på tapeterna i vardagsrummet, bättre sent än aldrig ;)


Kommer bli helvetes snyggt hejna!


Tog en nära bild så man kan se hur mönstret ser ut =)

Nu kommer snart Roger hem, så jag ska gå å göra mig lite klar, för vi ska till ångsågen & lite sånt & köpa mer gipsskivor till köket så vi kan kakla klart =) eller Ante.. hehe =) han är duktig!

Kommentarer
Postat av: marre

jag dör så söt.

2009-06-02 @ 15:57:08
URL: http://toulouse00.blogg.se/
Postat av: maddo

HEEEJ! GUD vad kul att du skriver! shit vad längesedan!



hur är allt?



haha tack :D

2009-06-02 @ 20:52:34
URL: http://maddonielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0