7/3 -09

Hello.

Är så trött så jag dör.. är fortfarande sjuk, skulle egentligen jobba i helgen, men det blir inte,.
Roger ville att jag skulle följa och kolla på backtävlingar i skoter på valls, men jag orkar fan inte.. sa att jag kanske kan komma en stund sen eller nåt,, men det tror jag inte jag kommer idas.. haha.. Tror iaf inte jag har feber idag, skönt!
Men man är juh ändå inte riktigt som man ska kroppen.. Igår följde jag mamma på dollar och vi va borta kanske 1 timme max, orkade fan knappt hålla upp ögonen efter det så det är ganska påfrestande att göra saker övh. :P haha..
Mamma kom förbi med pilatesbollen och nå hantlar för att försöka stilla min träningsångest, men jag har inte orkar, försökte göra lite situps på bollen, men pallade typ tre sen så kunde jag knappt andas, så tror nog inte jag pallar att träna än, inte ens några lätta övningar som situps på bollen går juh bra.. :( ååååh..

Ikväll ska jag ta hand om Torsten då mamma är på fest, vi ska busa med Ida & Sky :)

Jag är så uttråkad,. orkar inte bara sitta här, men e samtidigt så trött så jag orkar inte som göra nåt.. kanske kan sortera mina kläder :P ehhee.. bläää,.. det kryper bara i hela kroppen..
Måste försöka göra nånting iaf! Har juh dessutom laddat hem sex and the city filmen, har dock sett den typ 5 ggr, men blir aldrig less.. kan juh försöka städa lite och sen bädda ner mig i soffan & se film ;> det får bli så!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0