Aldrig frisk..

Nu är jag sjuk igen.. inte för att jag nånsin blev helt frisk men ändå..
kom just hem från vårdcentralen, har en infektion i kroppen, bihåleinflammation och feber..
hade 39 i feber igår, hade bara 37,8 idag så känner mig inte lika slut som igår, men har sjukt ont i huvet och i ögonen när jag tittar åt alla håll utom rakt fram.. jävla helvete.. å jag måste ta det lugnt och får inte träna heller, jag som e skittaggad på träning och vi som kört hårt som svin.. nu kommer allt bli försört.. :( buuuhuuuuu... kill me!!!!!!

& sen känns det skitdåligt att va hemma från jobbet hela tiden,. känns som att det får man som inte, iaf inte såhär mkt som jag varit hemma, men även om jag vill jobba så måste jag juh nu efter typ 1 månads sjukdom inse att om man inte vilar och blir frisk innan man börjar köra på som vanligt då blir man aldrig frisk, så nu ska jag lyssna på min kropp och inte få dåligt samvete för att jag faktiskt är sjuk! :( Blää..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0