Bloody monday!

Idag har jag jobbat igen, men kroppen är inte riktigt med än, imorse hade min väckare ringt 9 gånger innan jag vaknade, vilket resulterade i att jag var en timme efter i min morgon & hade en halvtimme på mig att fixa mig och ta mig till jobbet-.. men det gick bra :>

Idag fyller min pappa 52 bast, så vi har varit och fikat och efter det hade Roger & grabbarna hockeykväll, så det va väl bara att gitta liksom ;P haha.. for & handlade och sen var jag med Ida en stund, vi surrade på som vanligt och såg lite tv :>

Nu väntar jag på att mitt desperate avsnitt ska laddas klart, då ska jag lägga mig i sängen och se det innan jag somnar.
Börjar kl.8.. tidigt.. bööhö.. men det går bra.. bara jag vaknar av väckaren.. har juh hänt nån gång att dom fått ringa och väcka mig .. >_< hehe..

Har btw tagot kort på håret, ska leta sladden så kommer det, antingen nu eller imorrn.. dock tog jag korten då jag va sjuk och tärd, så att... ni kan juh ha överseende ;P hahahaa..

pusshej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0