Kill me.

Asså fy faaaaaaan va jag e bakis...... skjut mig!!!! :(

Ska försöka återberätta kvällen:
Började med att alla va här, jag va fan på pickalurven efter en & en hal grogg, & dom va SVAGA..... måste seriöst ha varit för att jag typ inte hade ätit nåt.. e fan jobbigt å äta då man bara har sig själv å göda liksom.. det orkar man inte, så jag åt typ nada igår... anyway... vi hade jättretrevligt vad jag minns det som iaf! Var nån som höll på att tjuvringa typ var 3e minut i över en timme från skyddat, från början var det nog ganska roligt men efter ett tag så vart vi skitless, men det slutade som tur var.. måste väl va nån ungjävel som fått tag i mitt nr eller nåt.. haha.. ringde seriöst till alla jag kunde komma på att det skulle kunna ha varit, & varje gång så ringde dom på andra tråden.. riktigt konstigt.. jaja..
Vi for ut på kalles & jag kände redan i bilen att jag är fan för full, det va bara jobbigt.. men vi va bara ute typ 45 min, för vi kom ut så sent.. efter det blev jag & martina medtvingade på nån efterfest med elin, som dessutom däckade inne på festen så i va där kanske 15 min innan sofia kom & hämtade oss.. efter det så satt jag & martina & surrade på ända till typ 6 imorse & nu för en halvtimme sen ringde dom frn jouren på mitt jobb & frågade om jag kunde jobba, men jag sa i ärlighetens namn att jag mår inte så bra för att jag är bakis som ett svin.. så sen kunde jag inte somna om för att läpparna hade fastnat på tänderna typ, så jag gick upp för att dricka nåt, men nu ska jag seriöst försöka sova annars kommer resten av den här dagen va förstörd..

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0