män som hatar kvinnor



var riktigt bra, se den ni som inte redan gjort det :) GIRLPOWER ;)

en annan film som jag kan rekommendera är:



Robert Pattinson är sååååå jävla het i den så att det nästan va jobbigt att kolla på den ;) haha..
Vampyrer e fan hotstuff alltså ;>




Idag har jag varit på utbildning hela dagen, det gick fint och vädret är så fint ;> våren är här!
Dock så pallar jag inte min huvudärk asså, har haft ont i skallen sen igår nonstop & INGA tabletter hjälper.. :(
Inte ens elins migränmedicin!

Snart föder Xena och jag har nog tänkt vara med under valpningen, så jävla cooolt :D


Nu orkar jag inte skriva nå mer min skalle dödar mig!
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0