Promenad.

Ska precis ta & dra på mig täckisar och sånt & bege mig ut på en långis med mallen..
Vi är så duktiga med träningen! Igår körde vi ben, så väntar bara på träningsvärken.. ;P

Vi har ett nytt program som funkar skitbra, vi kör stenhårt i gymmet 3 dagar i veckan, 2 dagar i veckan har vi valfritt kondition/motion.. Idag blir det en promenad,. det blir det oftast, men vi ska försöka att hitta nåt pass som man kan tänkas tycka är roligt! Annars hade vi tänkt fara på valls nån kväll och åka bräda, och mallen skidor :) Lör & sön är valfritt, en promenad om man orkar, mem i får ha det som vilodagar om vi vill :) Vi brkar även försöka att gå till gymmet och hem, så då får vi även en promenad på ca 1 h då vi far & tränar.
Får hoppas på snabba resultat ;) Nu måste jag skynda mig! efter promenaden ska jag till elin!



Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Härligt att du håller ut med träningen My!

Och tack för din kommentar, du är ju minst lika klok ;) Sov gott strumpan. Fortsätt kämpa med träningen!!

2009-03-11 @ 00:14:02
URL: http://jaquelineceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0